ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

گزیده ای از اثر طویل:نون و پنیر و انزوا"نوشته کسری مهرگان

نون و پنیر و خاطره"تو حصر قاب پنجره

عمریه پشت این قفس"تمام من منتظره

نون و پنیر و رازقی"تو سفره ی خالی من

ترانه ها غزل غزل"..برای تو .به پای من

خیال تو برای من..تمام من برای تو

دار و ندار زندگیم :ترانه هام فدای تو

شبیه دردای توئه "چشمای شرجی تَرَم

تو از من آسوده تری؟"من از خودم عاشقترم 

هق هق شبها مال تو..سهم شباتو میخرم

ببین واسه پریدنت...چه مومنانه پرپرم

گلواژه های شعرمو"با گریه میچینم برات

با این سکوت روشنم...ترانه میریزم بپات

نون و گُریز و انزوا  من و  ترانه و صدا..

تموم دنیا مال تو...هرچی نموندش" مال ما

مخمل رویا مال تو"سوگُل دردات واسه ما

چه مُنصفانه واسه تو...چه شاعرانه سهم ما..

شاعر:کسری مهرگان...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی