ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                   ((کولی))




من یه کولی کوچه گردم که ترانه میفروشم"

"بغچه ی دلگفته هامو"میکشم بروی دوشم"

"پرم از قصیده ی شب"یه شب رو به زوالم"

"واسه عاشقای قصّه"شعر عاشقونه دارم"

"تو رها پر میکشیو"من توی حصر منم"

"تو مث یه رود.جاری.اما من...

"با تن کاغذیم زیر نم نم بارون میشکنم"

"مث پرواز کبوتر تو قفس.گُم شدم تو سوته زار بیکسی"

"با سکوتم تو رو فریاد میزدم"

"تا شاید بیای بدادم برسی"

"تا شاید اومدنت بهونه شد"

"واسه رویش تن اطلسیای تبزده"

"شاید اومدی دوباره ما شدیم"

"شاید اومدی یه روزی سرزده"

تو غسل تعمید منی"تو خاک شوره زار تن

با تو اهورایی شدن چشمای آلوده من

تو غسل تعمید منی"تو خاک شوره زار تن

با تو اهورایی شدن"چشمای آلوده من

کاش میشد" که برف و بوران و تگرگ"

"بگیرن مسیر هجرت تو رو"

"کاش میشد جاده ها فریاد میزدن...

"که ته این جاده بن بسته نرو"

"منکه آسمونم از تو پرشده"

"بی تو دنیا مث زندونه برام"

"با افول تن تو ماهک من "

"مث موهات که پریشونه شبام"

"منو رها کن از خودم"تا با تو عاشقی کنم"

"دستاتو باور بکنم"چشماتو زندگی کنم"

"امشبو تو آغوشم بمون.قصیده بارونت کنم"

"تو این ضیافت سکوت"ترانه مهمونت کنم"

تو کتیبه ی تن من"تویی تفسیر شقایق"

"کُنیه ی .اسم نجیبت:یاور همیشه لایق"

"منکه تو آوار غربت.فکر چشمای تو بودم"

"یا که از تو مینوشتم"یا که از تو میسرودم"

"ببین که دشنه ی سکوت"نشسته تو نقب تنم"

"حدیث قصه هاشده"حماسه ی شکستنم"

"لبریزم از فدا شدن"تو پیچ و تاب این مسیر"

"به رسم گمنامی عشق"اسم منو از من بگیر"

"میخوام که با کوک صدات"ترانه هام جون بگیره"

"رگ تکیده ی غزل از اسم تو خون بگیره"

تا بوف شوم بیکسیم"تو جشن بارون بمیره.....


پخش آنلاین موزیک

ترانه سرا:کسری مهرگان

نظرات  (۱)

لذت بردم ، عالی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی