ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

 به"تمام من...

برادر جان" تو ای نور دو دیده"تو ای شقایق بر خون تپیده

ببین دستای گرم و مهربونت"چه دیواری بروی شب کشیده

برادرجان تو این شبهای بی تو"غریب و مومنانه بیقرارم

شبونه تو خودم به گِل نشستم"از اون روزی که رفتی از کنارم

هنوزم عطر آغوش نجیبت"بهارو تا دم خونه کشیده

جنون خاطرات با تو بودن"رو زخمای تنم مرهم تنیده

تموم آسمونا صف کشیدن"که آخر قرعه به اسم تو افتاد

تو موندی و یه کوه از جنس تزویر"برادرجان"تو ای تکرار فرهاد

برادر جان تو ای تکرار فرهاد*برادر جان تو ای تکرار فرهاد

تیر و ترکش و گلوله"مهربونی هاتو دیدن

شنیدن مهمون نوازی"واسه ی تو صف کشیدن

یادمه میگفتی مهمون"واسه قلب تو حبیبه

واسه اینه"تیر و ترکش"تو تن تو قد کشیده

برادرجان کجای آسمونی"که عطرت جاری تو خلوت من...

کجایی تا ببینی قاب عکست"شده مهتاب سبز ظلمت من

کجایی تا با دست مهربونت"رو زخمای تنم مرهم بپاشی

نه میذارم"نه میتونی"که حتّی"یه لحظه از خیال من جدا شی

برادرجان"دو تا چشمامو میدم"یه لحظه سر روی شونت بذارم

یه دریا"هق هق دلتنگیامو"توی آغوش امن تو ببارم

هنوزم خاطرات با تو بودن"یه لحظه از خیالم کم نمیشه

نه دیگه"بعد دستای تو هیچکس"برای زخم من مرهم نمیشه

یکی میگه"که نزدیک سحر بود"همینجا تو همین محدوده جون داد

یکی دیده که از بالای ابرا "خدا اومد واسه تو دست تکون داد

یکی میگه که با لبهای تشنه"لب دریا شبونه جون سپُردی

اگر چه دل از این ساحل گرفتی"ولی آخِر دل دریا رو بُردی

تموم سهم من از بودن تو"یه سربند سیاه یا حُسینه

زمین شد نینوا وقتی شنیدی"که رمز شب"شعار یا حُسینه

برادرجان توی سنگر چه دیدی"که با خنده دل از دنیا بریدی

میگن از لشگر دشمن شنیدن"که گُفتی ترکشارو پس نمیدی

تموم آسمونها صف کشیدن"که آخر قرعه به اسم تو اُفتاد

تو موندی و یه کوه از خاک تزویر"برادرجان"تو ای"تکرار فرهاد

"شاعر:کسری مهرگان...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی