ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                         "((جاده خواب))"


واژه واژه جونمو از من بگیر"

اما تو.ترانه هامو خط نزن"

تب آوار حضورتو بریز"

رو تن گلواژه های شعر من"

تشنه ی حجاب آغوش توءام"

به شراع حال و روز من ببار"

شب رسید و رفتم از خاطر من"

"نازنین..منو بیاد من بیار"

...........................................

فرصت آخرمو از من نگیر.

یه نفس سر روی شونه هام بذار"

دفتر ترانه هامو بسوزون...

اما...منو با تنهاییام تنها نذار...

منو تا شهر ستاره ها ببر

تا تو شب نشینی پنجره هاش

بشه توی آسمون خدارو دید"

که بشه تو خلوت شبونه هاش...

عطر موهای تورو نفس کشید.

بیا از فاصله ها سفر کنیم...

تا شاید بشه بازم به ما رسید.

تو بشی بانوی لحظه های من...

من بشم..مرد شبای بی کسیت

................................................

منو از من.تا خود خدا ببر

تا شبه خودسوزیه نبود تو...

رج بزن رو لحظه های بی کسیم

مخمله نیلی تار و پودتو...

........................................

تشنه ی حجاب آغوش توام.

به تموم لحظه های من ببار

کم شدم...و..رفتم از خاطر من

نازنین...منو بیاد من بیار

.........................

یه سفر چشماتو روی هم بذار

جاده ی خوابو تا انتها بریم

توی شب..فاصله هارو گم کنیم

تو افق..همسایه ی خدا بشیم

دور واژه ی عبورو خط بزن...

همسفر..منو تو قسمت همیم.

ما جدا بشیمو بارون بزنه...

شک نکن..که هر دوتامون میشکنیم.

همسفر...جاده رو روسیاه بکن...

واسه خاطر گلهای خونمون

همه ی ترانه هام.فدای تو...

تو نذار فاصله باشه بینمون.


ترانه سرا:کسری مهرگان

KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی