ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                    ((بانوی زنبق پوش))


"هم قسمت من باش"       "خورشیدک بی من"

"محروق عالمسوز"           "شعله بکش در من"

"از گریه خوابم کن"           "در حرم آغوشت"

"صدباده.مستم کن"         "با عطر تن پوشت"

"وقتی .که ماهم  رفت"    "در هجله ی تبعید"

"وقتی که ظلمت شد"     "همبستر خورشید"

"خورشید که.نمیتابید"     "تو.جلوه میکردی"

"در.سوگ زوال من"         "تو.گریه میکردی"

"از.باد. شنیدم من"          "عزم سفر.کردی"

"بانوی زنبق پوش"          "کی میشه.برگردی"

"بر من.بتاب امشب"      "خورشیدک جاری"

"توکه گل بارون"           "از گریه  میکاری"

"خسته شدم.من از"    "این انزوای سرد"

"ازاین منه تاریک"         "خسته شدم.برگرد"

"از گریه خوابم کن"      "تو صحن آغوشت"

"مقتل دردامه"            "آبادی دوشت"

"از .گریه خوابم کن"    "تو حرم آغوشت"

"صد باده.مستم کن"  "از عطر تن پوشت"

ببخش اگه ازتو"          "این ترانه .دلگیره"

"ببخش اگه بی تو"      "این .خونه میمیره"

"ببخش اگه چشمام"  "با.گریه درگیره"

"هر شب.سراغت رو"  "از جاده میگیره"

"برگرد و.کاری کن"      "تا اینکه.فرصت هست"

"تا بلکه رسوا شد"     "این.متروکه ی بن بست"

" شاید.عروج تو"  "بال سقوطو بست"

"وقتی که همپاشی"  "شوق پریدن.هست"

"از.بغض بارونیم"       "تا .گریه .راهی نیست"

"جز.کوه آغوشت"      "هیچ تکیه گاهی.نیست"

"نگذار.که بشکنم"     "تو.هجمه ی.سکوت"

"بی من.نمیشه رفت"  "بی تو.نمیشه بود"

ازکوچ اجباری.تا وصلت بامن""جز.حرف دوم نیست.درواژگان من.

"مرهم.ببار امشب"     "رو.زخم تنسوزم"

"ای.رویای آیندم"       "میراث دیروزم"

 بر من ببار امشب.بر من ببار امشب...


             .((ترانه سرا:کسری مهرگان)).


KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی