ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                                      ((هجرت))*


"تاچشم غمازتو.دیدم"          "دل جمله از.عالم بریدم"

"اندر هوای باتو بودن"           "از این قفس.رستم.رهیدم"

"اندرسلوکی.شامگاهان"      "تا کوی تو.هجرت نمودم"

"پرسان همی.درشب.دویدم" "باپای.نازآر.کبودم"

"از هفت شهرعشق.گذشتم""تادرگه.جانان رسیدم"

"این کوله ی.دلدادگی را"     "با قامتی افتان.کشیدم"

            ادامه درادامه مطلب"...  

"افتان و خیزان.درپی تو"      "تا دمگه مردن رسیدم"
"از دل.ندایی خاطرم کرد""که.عاشقتر از آنم که در راهت بمیرم"
"چشمت.مراد من شد"     "آغوش تو بهانه"
"ناز دو چشم.مستت"       "دامن زد این.ترانه"
"چشمت مراد من شد"     "آغوش تو.بهانه"
"حریر دست گرمت"         "دامن زد این.ترانه"
"دیگر مراتویی هست"      "زین انزوا.رها من"
"غم ها.به قصه پیوست"   "زین غصه ها.جدا من"
"دستم.حریص دستت"     "قلبم.مرید رویت"
"چشمم.به سوی چشمت" "جانم به بند مویت"
"یک جرعه طرف ما.تاب"    "خورشیدک خیالم"
"تاقرص ماه رویت"           "روشن کند.جمالم"
"صد.حجب و پرده پیداست" "در لرزش.کلامت"
"فام رخت.هویداست"       "در شرم هر.سلامت"
"چشمت.مراد من شد"     "آغوش تو.بهانه"
"سحر دو چشم.مستت"   "دامن زد این.ترانه"
"چشمت.مراد من شد"    "آغوش تو.بهانه"
"ناز.دو چشم.مستت"      "دامن.زد این.ترانه"
"فیروزه ی.دو چشمت"    "چون.لاجورد باران"
"حریم دامنت.ار."           "اتراق سایه ساران"
"اندر حریرمویت"           "صدزاغ شب.نهفته"
"بر پرده ی.لبانت"         "دوصد.راز نگفته"
"دوش از سفیر باران"    "در باب تو.شنفتم"
"در عزلتم.نشستم"      "تا این.ترانه گفتم"
"صدجاده.بهرم آمد"       "از تو گذر.نکردم"
"ازپیچ و تاب.مویت"      "عزم سفر نکردم".

((ترانه سرا:کسری مهرگان))
              KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی