ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                                   *((پاییزی))*


"تو رها پرمیکشیو.من توی حصرتنم"

"تو مث.یه رود جاری...

"امامن.باتن کاغذیم توی.نم نم بارون میشکنم"

"تو پر از.شوق شکفتن.من حریص مردنم"

"مث پروانه دارم.توعمق این حادثه.پرپر میزنم"

"توبهاری.تنت از نسل بهار...

"من یه پاییزیم اما.تودیگه خزونمو.به روم نیار"

"میدونم.که باید از.چشمای تو.دل بکنم"

"مث بوف شب.باید.از روی بومت بپرم"

"میدونم.که ته کشیدمودیگه.رفتنیم"

"توی این.هجله ی شوم.طعمه ی ناباوریم"


             ((ادامه در ادامه مطلب))...


"روزایی.که باتو بودم.همه دنیامال من بود"

"نقش باتوماشدن.مث یه رویا.توی بختوفال من بود"

"شبایی.که جون گرفتم.توی خلوت از تنت"

"واسه من.حس سلام مرگ تن بود.تو وداع آخرت"

"تو پریدی.من پرم.کسته بود"

"توحریص.فتح آسمونو.بال من.که بسته بود"

"تومیگفتی.که از اینجا بگذریم.سفرکنیم"

"اما من.پای گریز و رفتنم شکسته بود"

"مث یک خواب اسیری.زود پریدی از چشام"

"قفل سنگین.سکوت بودرو لبام"

"حتی من.نمیتونستم.تورو از خدا بخوام"

"نتونستمونمیشد.که ازت دل بکنم"
"نمی خواستم.که بارفتن.حرمت.بندوحصاروبشکنم"
"تو هنوز اما...
"توی این.عکس قدیمی"
"آشنایی و.صمیمی"
"هنوزم.یه فصل سبز.توخزون زندگیمی".

    (ترانه سرا:کسری مهرگان)
KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی