ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                  .((چشمای آلوده)).


"فصل هبوت چینه ها"      "تو وصلت آیینه ها"

"حلول ماه انزوا"             "در خودشکستن.بیصدا"

"فصل زوال عاشقی"       "اندر حریق آب و نان"

"سقوط اوج یک صدا"       "ازسینه ی آوازه خوان"

"تو .وحشت ثانیه ها"      "حریم امن بودنت"

"تو این.زمستون سیاه"   "حریق منسوز تنت"

"بذار که از تو بشکنه"    "طلسم این.ثانیه هام"

"تو دامن تو.گل کنن"     "جوونه ی.ترانه هام"

"شونتو سرپناهی کن"  "واسه گسیل گریه هام"

"سحر نگاتو.دشنه کن"  "رو.پیکر شوم غصه هام"

"تو غسل.تعمید منی"   "تو خاک شوره زار تن"

"با تو اهورایی شدن"    "چشمای آلوده ی من"

"همبستر نگاه من"     "حدیث قصه های من"

"بقای چشم پاک تو"   "تموم لحظه های من"

هجوم سایه بانی شد"  "به قحطی دلدادگی"

"دشنه ی نفرت.رخنه کرد"  "به پیکر پاک عاشقی"

"من..محتاج نوازش توام"    "دستاتو بر من.صله کن"

"خراج یک.نگاهتو."           "تحفه ی.این قافله کن"

"بذار.که اسم سبز تو"      "تو این ترانه.جا کنم"

"خلوت این.سروده رو"      "پر از.منوتو...ما کنم"

"اگر چه من.به چشم تو"   "یه مرد شب.شکسته ام"

"مث.یه زورق غریق"        "توشب..به گل نشسته ام"

"اگر چه مثل.بوف شب"   "ناسور و پرشکسته ام"

"اما.پی دیار تو"              "توشه ی راهو.بسته ام"

"برای باتو.ماشدن"         "حریصو آسیمه سرم:"

برای برگشتن تو"           "تو جاده.خیمه میزنم"

"تو.غسل تعمید منی"    "تو شوره زارخاک تن"

"با تو.اهورایی شدن"     "چشمای آلوده ی من"

"خورشید تن طلای من"  "بانی پرسه های من"

"بقای چشم پاک تو"      "تموم لحظه های من".

(ترانه سرا:کسری مهرگان)KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی