ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                           ((هجله ظلمت))


"اگرچه گنگ و خاموشم"      "سکوتم.ازرضایت.نیست"

"اگرچه.خیس آوارم"            "ولی.نای شکایت.نیست"

"مث.یک مرثیه.ناسور"         "تب سوگی.غم انگیزم"

"از تو.صحن شب.نگاهم کن" "ببین.درحصر.پاییزم"

"مث.جریان یک.ماتم"          "پر از.سوز و گدازم من"

"تو.قمارمرگ و تنهایی"       "هنوزم.یکه تازم من"

"پره.ازخالیم.گنگم"           "سکوتی.محو فریادم"

"یه حس.طاغی از.عصیان"  "خروشی.روبه بیدادم"

"تو گرگ و میش.راه تو"     "یه شب.ازپا.نشستم من"

"سنت.روزه ی لبهامو"     "بایک.آهی.شکستم من"

"توهجوم.سرد تاریکی"     "شکسته.بخت فانوسم"

"یه آهی.از پس.فردا"       "تب.غمسور.دیروزم"

"نگاهم کن.که از بنیان"    "شدم.از خاک شب.لبریز"

"ببین.در هجله ی ظلمت" "شدم.همبستر پاییز"

اگر بال عروجی بود"        "با هجرت تو.پرپر شد"

"اگر قامت.کوچی بود"      "به این.محدوده.منجر شد"

"نگاهم کن.چه تاریکم"    "مرا.جز سایه رنگی نیست"

حریص اوج پروازم"          "زمین.جای قشنگی نیست".

      

            ((ترانه سرا:کسری مهرگان))

KasraMehregan021@Gmail.com


نظرات  (۱)

به به عجب شعری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی