ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

                                               * ((گلبانو))*


"گرچه توی.حصر پاییزم"            "به قعر.جاده دل بستم"

"دنیارو.میریزم پات"                  "اگرچه. خالیه.دستم"

"چه پنهون.ازتو گلبانو"              "پرم.دریای تشویشم"

"اگرچه.عاشقت هستم"          "از این.عاشقترم.میشم"

"هنوزم.عطر موهاتو"                "توی.این خونه.کم دارم"

"یه خلوت.حرف ناگفته"            "یه دامن.درد و دل دارم"


                           ((ادامه درادامه مطلب))...

"یه لحظه.بامن عاشق شو"      "یه نغمه.همصدا با من"

"یه آغوش.همجوار تن"             "یه جاده.همرکاب من"

"هر از دم.لحظه ای.گاهی"       "یه دم.بامن.مدارا کن"

"یه کوچه باغ عاشقرو"          "تو این.متروکه.پیدا کن"

"اگه.دستامو.گم کردی"           "تو این.محدوده ی بن بست"

"منو.تو گریه پیدا کن"              "اگه.منی بیادت هست"

"منو.همسایه بن بست"         "به زیر.پرسه ی بارون"

"تو خاک.غربتو تبعید"              "تو چنگ.مرگ روز افزون"

                         "تو حصر.جاده پیداکن"

"چه پنهون.از تو گلبانو"           "پرم.غرقاب تشویشم"

"اگرچه.عاشقت هستم"        "ازاین.عاشقترم.میشم"

"تب حرم نفسهاتو"               "تو صحن.خونه کم دارم"

"یه خلوت.حرف ناگفته"         "یه دامن.درد و دل.دارم"

"تو شوره زار قلب من"          "مث.یک رود جاری باش"

"توی ای.میراث دیروزم"         "یه عشق.یادگاری باش"

"بیا.دستامو باور کن"            "جهانم.از تو زیبا شه"

"شاید.ازچشمه ی.چشمات" 

"یه جرعه.قسمت ماشه".

 خواننده:رامین ولی

ترانه سرا:کسری مهرگان

ملودی:رامین

تنظیم:علیرضا راد.

KasraMehregan021@Gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی