ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

ترانه نوین

گزیده عاشقانه های کسری مهرگان به کوشش((هانیه سالاری))

((گل لیلا))**


"پره فریادسکوتم. مث این. خونه ی ویرون"

"مث گلبرگ شکسته .توی مسلخ. زمستون"

"هنوزم. تو خلوت شب. وقتی یادتو می افتم"

"یاداون ترانه هایی.. که..واسه چشمای تو گفتم"

"نفسم میگیره مثل .هوای ابریه بارون"

"میشکنم*خاطره میشم*زیر اوار زمستون"

((ادامه درادامه مطلب))

"زیرتیغ وحشت از شب.وقتی از غصه شکستم"

"از جهانم توبه کردم.دل به دنیای تو بستم"

"باورم کن گل بی من.باورم کن..خستگیمو"

"زیر کوبه های غربت.تو ببین شکستگیمو"

باورم کن گل بارون..من حریص باور تو

تا.. گل شعرامو بچینم..تو حریم دامن تو

منو دریاب*گل لیلا*دل به چشمای تو بستم

که مث مجنون بیدل.چشم به راه تو نشستم

"آشناترین غریبه.ای تو از تبار بارون"

"بذا شب بانور چشمات سر بذاره به بیابون"

"بذا دستاتو بگیرم.چشمای فاصله. تر شه"

"تا که با برق نگاهت.این شب کهنه سحر شه"

"گل لیلا*سوگل من.جلوه کن توشب دوباره"

"توی تقویم تن تو.خزون از جنس.بهاره"

باورم کن ماهک من.من حریص باور تو

بذا تا.غزل بکارم.توی گلزار تن تو

باورم.کن عاشقونه .تا همیشه باتو باشم

تو هوای باور تو. پر بگیرمو رها شم


**توی دنج خلوت شب.توی آغوش تو باشم**


{ترانه سرا:کسری مهرگان}

KasraMehregan021@Gmail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی